De in- en uitstroom in het lerarenberoep vanuit vergelijkend perspectief

Source
Vlaamse Overheid – Beleidsdomein Onderwijs en Vorming, 2024,149 p.
Author(s)

De vinger aan de pols houden : ontwerp van extern geanalyseerde externe feedback gericht op de transfer van leren van technische vaardigheden in musiceren

Source
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, Faculteit Sociale Wetenschappen, Departement Opleidings- en Onderwijswetenschappen, 2024,573 p.
Author(s)

Exploratory talk in times of globalisation and digitalisation : a narrative review

Source
L1 Educational studies in languages and literature - ISSN 1573-1731-24:2 (2024) p. 1-38

A climate for climate education : countering climate misinformation by reflecting about science

Source
EAPRIL 2023 : conference proceedings, 22-24 November, 2023, Belfast, Northern Ireland (UK)-9 (2024) p. 47-57
Author(s)

Can pupils change the world? A dialogic approach for sustainabililty education in diverse classes

Source
EAPRIL 2023 : conference proceedings, 22-24 November, 2023, Belfast, Northern Ireland (UK)-9 (2024) p. 208-220
Author(s)
    Laura Van den Broeck, Eef Cornelissen, Veerle Verschoren, Filip Mennes, Steven Raema, Leen Bisschop, Jelle De Schrijver