A gathering place for outlaws: Fugitive Cinema’s alternative film distribution
Source
Historical journal of film, radio and television - ISSN 0143-9685-45:1 (2025) p. 143-167
Works underway. Open laboratory - on tour
Source
bastard.blog - Journal for Performance Art- (2024.01.30) p.
The space is a lowhanging cloud in my memories: a study in sensitivity analyses
Source
bastard.blog - Journal for Performance Art- (2024.01.24) p.
Towards a poetics of affectability. Dance in more-than-human worlds
Source
Critical Stages/Scènes Critiques: Extended Dance Territories - ISSN 2409-7411-29 (2024) p.
Where dramaturgy and choreography meet: dance dramaturgy as companionship, solidarity and choreographic thinking
Source
Peripeti - ISSN 1604-0325-21:39 (2024) p. 174-185
Dancing necessities
Source
Peripeti - ISSN 1604-0325-21:39 (2024) p. 6-29
L’Agioscope d’Henri Robin et Pierre Séguin : nouvelles vues sur l’histoire de la lanterne magique
Source
Les spectacles de curiosités en Europe De la Révolution française à la fin du XIXe siècle / Bourdin, Philippe [edit.]; Triolaire, Cyril [edit.]-p. 230-256
Ensor’s Temptation of Saint Anthony: a glimpse of a cesspool of fin-de-siècle spectacle
Source
James Ensor, In your wildest dreams. Ensor beyond impressionism / Todts, H. [edit.]-p. 114-131
La Tentation de saint Antoine d'Ensor: un regard sur le cloaque du spectacle fin-de-siècle
Source
James Ensor Rêves Fantasques. Au de-là de l'impressionnisme-p. 114-131
Ensors Verzoeking van de heilige Antonius: een blik op de beerput van het fin-de-sièclespektakel
Source
James Ensor Stoutste Dromen. Het impressionisme voorbij / Todts, H. [edit.]-p. 114-131