FLEXIO : flexibel professionaliseren rond flexibel onderwijs en diversiteit: finaal onderzoeksrapport
Source
Brussel, Vlaamse Overheid, Departement Onderwijs & Vorming, 2023,54 p.
Totstandkoming van een conceptueel model om de effectiviteit van begeleiding van leraren(teams) in kaart te brengen
Source
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-2-3 (2023) p. 142-157
Les in lezen : verticale en horizontale analyse van de Lezen-op-School-projecten: rapport onderzoekslijn 2
Source
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2023,199 p.
Professional development initiatives as a lever for inclusive education : a multiple case study using qualitative comparative analysis (QCA)
Source
Professional development in education - ISSN 1941-5265-49:3 (2023) p. 551-564
Implementing inclusive education : what are the levers to support teachers?
Source
Fostering inclusion in education : alternative approaches to progressive educational practices / Postiglione, E. [edit.]-p. 53-77