Wat is jouw punt? Betekenis geven aan prestatiegegevens van leerlingen : een inspiratiegids
Source
Leuven, Acco Learn, 2024,175 p.
From sensemaking to school improvement? Exploring educational professionals' use of school performance feedback
Source
Antwerpen, Universiteit Antwerpen & KU Leuven, 2023,xiv, 187 p.
Principals' and teachers' comprehension of school performance feedback reports : exploring misconceptions from a user validity perspective
Source
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-100:1 (2023) p. 67-97
Kansen en bekommernissen bij centrale toetsen : echo's uit het Vlaamse onderwijsveld
Source
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-2021-22:3 (2022) p. 169-181
The interplay of user beliefs and situated characteristics in explaining school performance feedback use
Source
School effectiveness and school improvement - ISSN 0924-3453-33:3 (2022) p. 456-478