Estamos autorizados a manipular DNA (humano)? Abordar questões sociocientíficas através do diálogo filosófico - o caso da engenharia genética
Source
Aprender evolução através de questões sociocientíficas / Sá-Pinto, Xana [edit.]; et al. [edit.]-p. 198-216
Philosophical dialogue in ecoliteracy education : words for change
Source
Engaging with environmental education through the language arts : interdisciplinary and creative approaches to fostering ecoliteracy / McGuinn, N. [edit.]; Naylor, A. [edit.]-p.
Wat is het waard om geleerd te worden in geschiedenisonderwijs? De zoektocht naar historische referentiekennis gaat voort
Source
Hermes : tijdschrift voor geschiedenis - ISSN 1372-8431-28:3 (2024) p. 4-7
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis
Source
Owl Press, 2024,240 p.
Denken over causaliteit, continuïteit en verandering
Source
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis / Bollen, Sophie [edit.]; et al. [edit.]-p. 111-132