Pro Arte! Cui Bono? Kunst en expertise in laatnegentiende-eeuws Brussel (1860-1914)
Source
Antwerpen, UPA, 2021,312 p.
Pro Arte! Cui Bono? De explosie van kunstvertogen en de constructie van artistieke expertise in laatnegentiende-eeuws Brussel (1860-1914)
Source
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, Faculteit Letteren en Wijsbegeerte, Departement Geschiedenis, 2019,367 p.
"Que Van Beers fasse des tableaux et non des procès" : l'affaire Van Beers-Solvay et l'émancipation de la critique d'art belge au tournant du XIXe siècle
Source
Sociétés et Représentations - ISSN 1262-2966-40 (2015) p. 61-74
According to the rules : the Prix de Rome (1819-1921) as a national prestige contest and apogee of academic conventionalism
Source
Contradictions : Royal Academy of Fine Arts Antwerp, 2013-1663-p. 143-154
Mallarmé's crisisgedachte en Ensors tendens tot derealisatie : een verkennend interdisciplinair contact
Source
Belgisch tijdschrift voor oudheidkunde en kunstgeschiedenis - ISSN 0035-077X-82 (2013) p. 135-160