Universidad Nacional Autónoma de México: studeer in Mexico, oefen je Spaans, raadpleeg kwaliteitsvol materiaal

Wat is de Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM)?

26 musea, 18 historische gebouwen, 127 bachelor- en 92 postgraduaatprogramma's, drie nobelprijswinnaars, een campus op de werelderfgoedlijst van UNESCO, 133 bibliotheken met een totaal van 1.765.803 titels, 15 faculteiten, 5 multidisciplinaire eenheiden, 9 nationale hogescholen, gemiddeld 6 gepubliceerde boeken per dag...

Dit en veel meer maakt van UNAM een van de meest prestigieuze universiteiten van Latijns-Amerika

Wil je graag een studieperiode aan UNAM doorbrengen? Je Spaans oefenen met haar master classes, films en audio-opname's? Je onderzoek verdiepen aan de hand van haar online hulpbronen? Klik op de afbeeldingen hierbij voor meer informatie.