Losse sessies
2023-2024
- Quality of Assessment
- Aan de slag met duurzaamheidseducatie
- Peerfeedback en -assessment als activerende werkvorm
- Support skills: ondersteunend reageren op studenten met emotionele moeilijkheden
- Online inspiratiesessie: Werken met casussen
- Lesgeven ten tijde van AI
- Diversiteit: een inclusievere leeromgeving
2022-2023
- Taal als hefboom voor sterke leerprestaties
- Studiecoaching: groeps- en individuele interventies
- Entrepreneurial education
- Module studiecoaching
- Assessment, grading and feedback
- Activating students
2021-2022
- Duurzaamheidseducatie
- Module 'Coaching rond emotioneel welbevinden'
- Interculturele communicatie
- Impliciete vooroordelen in de onderwijspraktijk: hoe hiermee omgaan?
- Comproved: wat, hoe & waarom?
- Activerend hybride onderwijs
- Coaching basics
2020-2021
- Future-proof Teaching: giving feedback to students
- Student in paniek
- Future-proof Teaching: discuss & design your course(s)
2019-2020
- Inspiratiesessies blended learning
- Levenslang leren
- Interdisciplinair onderwijs
- Leerefficiëntie van stages verhogen
- Academisch schrijven
2018-2019
2017-2018
- Activeren van grote groepen
- Duurzaamheid in onderwijs
- Zelfstudiepakket interculturele communicatie
- Ondersteunen van studenten met autisme
- Paarsgewijze vergelijking met D-PAC
- Casussessie paarsgewijze vergelijking
2016-2017
2015-2016