Welkom bij de personeelsvereniging Universiteit Antwerpen!

2022 was een heel bijzonder jaar. We konden eindelijk terug allerlei evenementen organiseren:  wandelingen, uitstappen en reizen, workshops, voorstellingen, cultuur en niet te vergeten ons schitterend Sinterklaasfeest!
Na twee jaar corona, konden we ons terug wagen aan een heus feest met Sint, met Pieten, met een draaimolen, springkastelen en een muzikale act op piano.

Ook voor 2023 staan er weer veel nieuwe evenementen op het programma en we zien jullie allemaal graag hierop terug.
Het samenzijn primeert en de activiteit is de aanleiding om elkaar beter te leren kennen.

We willen onze leden immers samen brengen, samen laten genieten, samen laten beleven.
Hiervoor zal ons nieuwe bestuur zich inzetten.

We verwelkomen Christa Huygen en Jessica Van de Weerd als nieuwkomers.

We namen afscheid van Reinhilde Tulkens, Shamiran (Shami) Yousef , Maria Govaerts
We danken hen voor hun jarenlange inzet.

Wil je ook graag meewerken? Wil je graag mee dingen organiseren of gewoon ondersteunend helpen met je vaardigheden?

Geef ons dan maar een seintje op personeelsvereniging@uantwerpen.be.

Op naar een fantastisch 2023!

Daniëlle Verbueken