Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

Socially shared regulation of learning in workplace team meetings

Bron
Journal of workplace learning - ISSN 1366-5626-37:9 (2025) p. 24-39
Auteur(s)

Improving consumption diversity via graph-based topic nudging

Bron
User modeling and user-adapted interaction - ISSN 0924-1868-35:2 (2025) p. 1-45
Auteur(s)
    Stefaan Vercoutere, Glen Joris, Toon De Pessemier, Luc Martens

Measuring grammatical understanding : assessing the usability of the Test for Grammatical Understanding (TGU) through item response theory analyses

Bron
Pedagogical Linguistics - ISSN 2665-9581- (2025) p. 1-24
Auteur(s)