Het welbevinden van studenten hoger onderwijs : de impact van studentgecentreerde competentiegerichte leeromgevingen
Bron
Onderzoek van onderwijs : vernieuwingen in de praktijk van het hoger onderwijs - ISSN 0920-0665-49:3 (2020) p. 4-13
Impact van studentgecentreerde competentiegerichte leeromgevingen op de leerapproach
Bron
Onderzoek van onderwijs : vernieuwingen in de praktijk van het hoger onderwijs - ISSN 0920-0665-47:1 (2018) p. 6-14
Workplace learning through collaboration in primary healthcare : a BEME realist review of what works, for whom and in what circumstances: BEME Guide No. 46
Bron
Medical teacher - ISSN 0142-159X-40:2 (2018) p. 117-134
Hoe percipiëren universitaire docenten hun onderwijscontext? De inzetbaarheid van de PTE als meetinstrument
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-94:2 (2017) p. 77-89
On the relationschip between student well-being, their learning, and learning environments in higher education
Bron
EAPRIL 2016 : proceedings: November 22-25, 2016, Porto, Portugal-3 (2017) p. 77-96