Fostering sustainable professional development : recommendations for school leaders and school boards

Bron
ESHA HEADstart-19 (2025) p. 1-2

De in- en uitstroom in het lerarenberoep vanuit vergelijkend perspectief : tweede deelrapportage omtrent de in- en uitstroom van zij-instromers met een lerarendiploma in het lerarenberoep

Bron
KU Leuven / Universiteit Antwerpen, 2025,126 p.
Auteur(s)

Learn to lead – together! The effectivity of professional development trajectories for school leaders : opportunities and challenges for sustainable professional and school development

Bron
Antwerp, University of Antwerp, 2025,302 p.

Schoolontwikkeling stimuleren : randvoorwaarden voor professionaliseringstrajecten die het verschil maken

Bron
@Visie : trimestrieel tijdschrift van VLVO-98:4 (2024) p. 18-19

Kwaliteitsvolle leermiddelen : editoriaal

Bron
Kwaliteitsvolle leermiddelen : van maatschappelijk debat naar de onderwijspraktijk / Tanghe, E. [edit.]; et al.-p. 7-11
Auteur(s)