Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Iedereen onderzoeker!? (Wat) kan de onderzoekende professional leren van de professionele onderzoeker?
Bron
School- en klaspraktijk - ISSN 1780-0498-64:1 (2024) p. 37-42
Trends in feedbackgebruik uit centrale toetsen : survey-onderzoek bij schoolleiders en leraren
Bron
Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,79 p.
Delphi-onderzoek naar normgerichte prestatiegegevens van scholen (uit centrale toetsen) voor schoolontwikkeling
Bron
Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,60 p.
Feedbackgebruik uit centrale toetsen : survey-onderzoek bij schoolleiders en leraren
Bron
Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2023,127 p.