Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
School inspections as a lever for educational quality : case studies on processes and effects
Bron
Research papers in education - ISSN 0267-1522- (2025) p. 1-21
Challenges of teaching affective citizenship education : spatial, relational, and affective dimensions of citizenship education and their connections with discomfort
Bron
Teaching and teacher education - ISSN 0742-051X-156 (2025) p. 1-13
Individual and collective teacher support towards students in urban schools : identifying underlying school characteristics
Bron
Educational studies - ISSN 0305-5698-51:1 (2025) p. 98-113
Educheck : zelfevaluatie-instrumenten om tastbaar te maken wat telt op school en in de klas
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2024,111 p.