Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88

School inspections as a lever for educational quality : case studies on processes and effects

Bron
Research papers in education - ISSN 0267-1522- (2025) p. 1-21
Auteur(s)

Challenges of teaching affective citizenship education : spatial, relational, and affective dimensions of citizenship education and their connections with discomfort

Bron
Teaching and teacher education - ISSN 0742-051X-156 (2025) p. 1-13
Auteur(s)

Individual and collective teacher support towards students in urban schools : identifying underlying school characteristics

Bron
Educational studies - ISSN 0305-5698-51:1 (2025) p. 98-113
Auteur(s)

Educheck : zelfevaluatie-instrumenten om tastbaar te maken wat telt op school en in de klas

Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2024,111 p.
Auteur(s)