Philosophical dialogue in ecoliteracy education : words for change

Bron
Engaging with environmental education through the language arts : interdisciplinary and creative approaches to fostering ecoliteracy / McGuinn, N. [edit.]; Naylor, A. [edit.]-p.
Auteur(s)

Wat is het waard om geleerd te worden in geschiedenisonderwijs? De zoektocht naar historische referentiekennis gaat voort

Bron
Hermes : tijdschrift voor geschiedenis - ISSN 1372-8431-28:3 (2024) p. 4-7
Auteur(s)

Controversiële thema’s in de geschiedenisles

Bron
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis / Bollen, Sophie [edit.]; et al. [edit.]-p. 191-206
Auteur(s)

Denken over causaliteit, continuïteit en verandering

Bron
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis / Bollen, Sophie [edit.]; et al. [edit.]-p. 111-132
Auteur(s)

Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis

Bron
Owl Press, 2024,240 p.
Auteur(s)