Philosophical dialogue in ecoliteracy education : words for change
Bron
Engaging with environmental education through the language arts : interdisciplinary and creative approaches to fostering ecoliteracy / McGuinn, N. [edit.]; Naylor, A. [edit.]-p.
Wat is het waard om geleerd te worden in geschiedenisonderwijs? De zoektocht naar historische referentiekennis gaat voort
Bron
Hermes : tijdschrift voor geschiedenis - ISSN 1372-8431-28:3 (2024) p. 4-7
Controversiële thema’s in de geschiedenisles
Bron
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis / Bollen, Sophie [edit.]; et al. [edit.]-p. 191-206
Denken over causaliteit, continuïteit en verandering
Bron
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis / Bollen, Sophie [edit.]; et al. [edit.]-p. 111-132
Sleutels tot historisch denken. Handboek vakdidactiek geschiedenis
Bron
Owl Press, 2024,240 p.