The effect of interactive picturebook reading on problem-solving skills in preschool : a quasi-experiment
Bron
Early childhood education journal - ISSN 1082-3301-52:7 (2024) p. 1471-1485
Measuring policymaking capacities of schools : validation of the Policy Making Capacities Questionnaire (PMC-Q)
Bron
School effectiveness and school improvement - ISSN 0924-3453-34:3 (2023) p. 377-396
De samenhang tussen beleidsvoerend vermogen van scholen en prestaties wiskunde en wetenschappen van leerlingen in het 4de leerjaar : research brief 5: compendium
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,35 p.
Samenhang tussen beleidsvoerend vermogen van scholen en leerlingenprestaties : research brief 5
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,6 p.
De samenhang tussen leerkrachtenkenmerken en lespraktijken en de prestaties wiskunde en wereldoriëntatie van leerlingen : research brief 4: compendium
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,36 p.