Anders kijken, anders leren? Een blik op cognitieve leerprocessen in leren met video’s
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen,Faculteit Sociale Wetenschappen, Departement Opleiding- en Onderwijswetenschappen, 2024,236 p.
Twee jaar na TIMSS-2019 : TIMSS-repeat en de leerwinst in Vlaanderen
Bron
Tijdschrift voor onderwijsrecht en onderwijsbeleid - ISSN 0778-0443-1-2 (2023-2024) p. 87-102
Mapping cognitive processes in video-based learning by combining trace and think-aloud data
Bron
Learning and instruction - ISSN 0959-4752-90 (2024) p. 1-18
TIMSS-REPEAT : herhalingsmeting op TIMSS 2019 in 2021
Bron
Antwerpen, Universiteit Antwerpen, 2022,180 p.
Gendered patterns in students' motivation profiles regarding iSTEM and STEM test scores : a cluster analysis
Bron
International journal of STEM education - ISSN 2196-7822-9:1 (2022) p. 1-17