Aan de slag met formele prestatiegegevens uit centrale toetsen : veranderingsbereidheid van Vlaamse leerkrachten en de impact van schoolbeleid en leiderschap
Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-102:1 (2025) p. 59-88
Delphi-onderzoek naar normgerichte prestatiegegevens van scholen (uit centrale toetsen) voor schoolontwikkeling
Bron
Gent, Steunpunt Centrale Toetsen in Onderwijs, 2024,60 p.
Hitting the mark? A user perspective on the relevance and irrelevance of school performance indicators
Bron
Studies in educational evaluation - ISSN 0191-491X-83 (2024) p. 1-10
How professional learning networks can support teachers’ data literacy : in conversation with experts
Bron
Education Sciences - ISSN 2227-7102-14:10 (2024) p. 1-23
Bridging perspectives : insights from different stakeholders on data coaching in education
Bron
Studies in educational evaluation - ISSN 0191-491X-83 (2024) p. 1-13