How can comparative judgement become an effective means toward providing clear formative feedback to students to improve their learning process during their product-service-system design project?

Bron
Design and technology education: an international journal - ISSN 1360-1431-26:3 (2021) p. 276-293

A multidimensional approach to knowledge management for new product development : balancing new product development options versus knowledge with the conversation model

Bron
Antwerp, 2020,269 p.

Usos duurzame markt 2017 "Mercado Verde" met interactieve design objecten "bananentros" en "bananenvalue chain met audio getugenissen op interactieve map van Nicaragua" als sensibiliseringsobjecten om de marktbezoekers zelf de oneerlijkheid van de globale bananenhandel en werkcondities voor boeren in Nicaragua te laten ervaren en "receptenboekje" en "workshops for sustainable DIY beauty products and nut spread" , "banana postcards", "banana tatoos" en "banana tote bags" en"guerilla bananaschil hashtag grafiti promotie campagne" en en interactieve "USOS" letters als dragers van de duurzame consumptieboodschap, om studenten te inspireren om te koemn naar het event en ook zelf concreet aan de slag te gaan om hun "carbon footprint" te reduceren, ook na de marktdag

Bron
2017,
Auteur(s)