Positie en imago van de studierichting Humane wetenschappen in het Vlaams secundair onderwijs

Bron
IVO : Informatie Vernieuwing Onderwijs - ISSN 1379-2075-35:135 (2014) p. 57-70
Auteur(s)

Webquests Werken Wonderlijk

Bron
Over het muurtje : bijdragen aan het VELOV-congres / Goosen, Karin [edit.]- () p. 120
Auteur(s)

Activerend academisch onderwijs: must of mythe?

Bron
Over het muurtje : bijdragen aan het VELOV-congres / Goosen, Karin [edit.]; e.a.- () p. 119
Auteur(s)

Webquest : België, meer dan frietjes met mosselen en bier? Casus activerende werkvormen

Bron
Begeleid zelfstandig leren-p. 43-77
Auteur(s)
    Wil Meeus, Tom De Roover, Anouk Vroemans, An Belmans, Eline Pille, Karolien Poisquet, Pascaline Somers

Webquests, of hoe het internet een leerboek kan zijn in het onderwijs

Bron
Begeleid zelfstandig leren-p. 31-42
Auteur(s)