Professional learning communities of school leaders within inter-school networks : opportunities and conditions for sustainable professionalization

Bron
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde - ISSN 0165-0645-101:2 (2024) p. 91-124

Het leren op de werkplek van de leraar in opleiding (LIO) : vanuit de noden van betrokkenen naar een begeleidingsaanpak in trialoog

Bron
Tijdschrift voor lerarenopleiders - ISSN 1876-4622-45:2 (2024) p. 38-59
Auteur(s)

Een krachtige leeromgeving voor elke leerling

Bron
OnderWijsTijd : praktijkblad voor innovatie in school - ISSN 2736-562X-4:1 (2024) p. 28-31
Auteur(s)

English-language content-based instruction : effective task design to develop fluency in higher-education students

Bron
Kaunas, Kaunas University of Technology & University of Antwerp, 2024,203 p.
Auteur(s)

Perspectives on multiperspectivity : self-efficacy of master’s student teachers in Belgium towards multiperspectivity in the classroom

Bron
Intercultural education - ISSN 1467-5986-35:1 (2024) p. 1-20
Auteur(s)