Publicaties
Multicultural teacher education: a cross-case exploration of pre-service language teacher's approach to ethnic diversity
Smits Tom, Janssenswillen Paul
International journal of qualitative studies in education - ISSN 0951-8398 - Abingdon, Routledge journals, taylor & francis ltd, 2020, 33:4, pr. 421-445
Full text (DOI uitgever): https://doi.org/10.1080/09518398.2019.1681536
Lessen met controversiële onderwerpen leren vormgeven: een experimenteel onderzoek
Schelfhout Wouter, Zobell Eva, Janssenswillen Paul, Smits Tom
Leraren opleiden in een superdiverse samenleving / Smits, Tom [edit.]; et al. - ISBN 978-94-6379-101-4 - Leuven, Acco, 2020, p. 111-137
[c:irua:157056]
The Heritage Education Multiperspectivity Matrix (HEM Matrix v1.0): a programme screening instrument for heritage education focusing on multiperspectivity
Janssenswillen Paul, Meeus Wil, Lisaité Donata, Smits Tom, Vinckx Els, Leenen Silke
International Journal of the Inclusive Museum - ISSN 1835-2014 - 12:1(2018), p. 1-17
Full text (DOI uitgever): https://doi.org/10.18848/1835-2014/CGP/V12i01/1-17