Studieprogramma
De studiepunten (sp) geven je een goed beeld van de tijd die je zal besteden aan je opleiding en aan elk opleidingsonderdeel. Per studiepunt moet je rekenen op 25 tot 30 uren studeren, lessen volgen en examens afleggen.
Modeltraject
Verplichte opleidingsonderdelen
Communicatie-onderzoek (masterscriptie): bijkomende informatie
Dit opleidingsonderdeel bestaat uit twee delen:
a) Communicatie-onderzoek: methoden en technieken - basis. Hiervan wordt examen afgenomen na het eerste semester
b) Communicatie-onderzoek: specifiek - de masterproef. Deze wordt afgewerkt in het tweede semester
Communicatie-onderzoek: basis en specifiek (masterscriptie)
Professionele communicatie
Professionele communicatie in het Nederlands
Verplichte opleidingsonderdelen
Operationele professionele communicatie
Strategische professionele communicatie
* 'Taal in bedrijf - Communiceren voor organisaties'
Professionele communicatie Vreemde taal
Professionele communicatie in een vreemde taal
1 opleidingsonderdeel te kiezen uit onderstaande lijst, op basis van de opgenomen talen in de vooropleiding, het schakelprogramma of voorbereidingsprogramma
Professional Communication
Communication professionnelle
Professionelle Kommunikation
Comunicación profesional
Management
Kies 12 studiepunten
Organisational development and change management
Strategic management
Human Resource Management
Inleiding Financiële Communicatie en Analyse
Marketing management
Profileringsruimte
Keuzeruimte
Kies 15 studiepunten uit onderstaande lijst of een complementair opleidingsonderdeel uit een ander masterprogramma van de Universiteit Antwerpen (via gemotiveerde aanvraag: Aanvraagformulier extra-curriculaire vakken)
Comunicación profesional
Communication professionnelle
Professional Communication
Professionelle Kommunikation
Human Resource Management
Inleiding Financiële Communicatie en Analyse
Interculturele communicatie
Organisational development and change management
Marketing communications
Marketing management
Stageproject marketing
Stageproject onderzoek
Stageproject strategie en organisatie
Strategic management
Tools en AI in management en communicatie
Vergaderen en onderhandelen
Webcommunicatie en digitale tools
Onderhandelen (sem 2)
(Dit geldt niet vr masterstudenten CommunicatieWE/VeiligheidsWE/Prof. communicatie.)